FŐOLDAL | HÍREK | KIADVÁNYOK | KONCERT | EXKLUZÍV | DALSZÖVEG | GALÉRIA | VIDEÓK | ZENELEJÁTSZÓ | VENDÉGKÖNYV | MSL-FANKLUB

Az alábbi felvételt még jómagam rögzítettem a 2000-es budapesti Sting koncert másnapján. Miután PC-re digitalizáltam persze el is kezdtem terjeszteni az ország és a világ más Sting-rajongói számára. Akkor még nem volt YouTube meg bittorrent, ami megkönnyítette volna a dolgomat, így maradt az FTP, meg a CD-csere-bere. A felvételen látható hallható kép-, és hanghibákért bocsi. Emlékszem, akkor is sokart kísérleteztem, hogy minél tökéletesebb legyen a digitalizálás. Végül is így sikerült.

Most, közel 9 évvel később valaki felrakta a híres videomegosztóra, amiért nagy köszönet neki, hiszen nagyon jó felidézni az egykori Kisstadionban tartott Sting koncert eseményeit. Te ott voltál?

Sting - 2000. június 12., Kisstadion, Budapest


Szerző: attis

3 komment

Címkék: budapest video tv sting

A bejegyzés trackback címe:

https://sting.blog.hu/api/trackback/id/tr24943474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kikiszke 2009.02.15. 14:36:31

Bár ott lettem volna...
Akkortájt vette meg muterom a Brand New Day-t és rengeteget hallgatta itthon. Imádtam a Desert Rose-t és azóta is az a kedvencem, mint az első szám, aminek lefordítottam és bevágtam a szövegét. 13 voltam akkor, "rajongó" viszont csak később lettem, most meg bánhatom, hogy kihagytam a koncertet. :)

tootsy 2009.03.01. 18:48:52

Naná hogy ott voltam, sőt ott voltam a Mercury Falling koncerten is, valamikor a múlt évezredben ... :).
Attis jut szembe, a korábbi sting.hu-n volt egy olyan rovat, hogy 'melyik album/dal tett Sting rajongóvá'. Nagyon szerettem. Volt fönn egy nagyon jó recenzió (emlékekkel) a Nothing like the sun-ról.Emlékszel? Felfrissíthetnéd.

attis · http://sting.blog.hu 2009.03.01. 19:51:00

tootsy! igyekszem minél előbb feltenni a régi recenziókat! Jó, hogy szóltál, nem gondoltam, hogy ekkora nyomott hagytak másban is a régi beszámolók. Kösz, jól esik néha ilyenek olvasni! :-)


Sting.hu ...brand new site - magyar Sting rajongói oldal

A Sting.hu nincs semmilyen hivatalos kapcsolatban Stinggel, lemezkiadójával, vagy menedzsmentjével. Az oldalon található cikkek, írások, képek, termék- és cégelnevezések tulajdonosaik szerzői- és védjegyoltalma alá eshetnek.

A hozzászólások a szerzõk tulajdonai, minden más tartalom:
(c) 1999 - 2010. - Attis

süti beállítások módosítása