FŐOLDAL | HÍREK | KIADVÁNYOK | KONCERT | EXKLUZÍV | DALSZÖVEG | GALÉRIA | VIDEÓK | ZENELEJÁTSZÓ | VENDÉGKÖNYV | MSL-FANKLUB

Sting: Vadonatúj Nap
(Brand New Day - 1999)
Fordította: Nagy Gergely

  1. Ezer év
    (A Thousand Years)
  2. Sivatagi rózsa
    (Desert Rose)
  3. Nagy hazugság, kis világ
    (Big Lie Small World)
  4. Miután az esõ lehullott
    (After The Rain Has Fallen)
  5. A tökéletes szerelem... elromlott
    (Perfect Love... Gone Wrong)
  6. Holnap majd meglátjuk
    (Tomorrow We'll See)
  7. A játék vége
    (End Of The Game)
  8. Töltsd fel
    (Fill Her Up)
  9. Kísértettörténet
    (Ghost Story)
  10. Vadonatúj nap
    (Brand New Day)


1. Ezer év
(A Thousand Years)

Ezer év, ezernél is több
Ezer alkalom, millió ajtó az örökkévalósághoz
Lehet, hogy ezer életet éltem, ezerszer
Egy végtelen kanyargó lépcsõ vezet
A lelkek tornyába
Ha újabb ezer évet, ezer háborút ér,
Hogy a tornyok megszámlálhatatlan emelettel emelkedjenek az ûrbe
Hullajthatnék még millió könnyet, millió lélegzetet,
Millió nevet, de csakis egyetlen igazsággal szembesülhetek

Millió út, millió félelem
Millió nap, tízmillió év bizonytalanság
Mondhatnék millió hazugságot, millió dalt,
Millió jó, millió rossz áll az idõ mérlegén
De hogyha lenne egyetlen igazság, egyetlen fény
Egyetlen gondolat, egyetlen érintése a bájnak
Követve ezt az egyetlen pontot, ezt az egyetlen lángot,
Ezt az egyetlen kísértõ emléket arcodról

Még mindig szeretlek
Még mindig kívánlak
A titkok ezerszer felfedik önmagukat
Mint galaxisok a fejemben

Lehetnék megszámlálhatatlan, lehetnék ártatlan
Tudhatnék sok dolgot, lehetnék tudatlan
Vagy lovagolhatnék királyokkal és meghódíthatnék számos országot
Vagy elnyerhetném ezt a világot kártyán és hagyhatnám kicsúszni a kezeimbõl
Lehetnék ágyúgolyó, ezer kort elpusztítva
Újjászületve a szerencse gyermekeként, hogy mások bûnei felett ítélkezzek
Vagy viselhetném a zarándokok köpönyegét, vagy lehetnék közönséges tolvaj
Megtartottam ezt az egyetlen hitet, csupán egyben bízom

Még mindig szeretlek
Még mindig kívánlak
A titkok ezerszer felfedik önmagukat
Mint galaxisok a fejemben
A rejtélyek folyton megoldják önmagukat
Az örökkévalóság mindig kimondatlan
Amíg szeretsz engem
 

2. Sivatagi rózsa
(Desert Rose)

Esõrõl álmodom
Kertekrõl álmodom a sivatagi homokban
Fájdalommal ébredek
Szerelemrõl álmodom, ahogyan az idõ átfut a kezemen

Tûzrõl álmodom
Ezeket az álmokat egy lóhoz kötötték, mely sohasem fárad el
És a lángok között
Az árnyék egy férfi vágyának alakjában játszadozik

Ez a sivatagi rózsa
Minden egyes fátyla egy titkos ígéret
Ez a sivatagi virág
Nincs olyan édes illat, mely jobban kínozna ennél

És ahogyan forog
Ez a mozdulat rejlik minden álmom gondolatában
Éget ez a tûz
Ráeszmélek, hogy semmi sem az, mint aminek látszik

Esõrõl álmodom
Kertekrõl álmodom a sivatagi homokban
Fájdalommal ébredek
Szerelemrõl álmodom, ahogyan az idõ átfut a kezemen

Esõrõl álmodom
Tekintetem az üres égre szegezem
Behunyom szemeim, ez a ritka illat
A szerelem édes mámora

Esõrõl álmodom
Kertekrõl álmodom a sivatagi homokban
Fájdalommal ébredek
Szerelemrõl álmodom, ahogyan az idõ átfut a kezemen

Édes sivatagi rózsa
Minden egyes fátyla egy titkos ígéret
Ez a sivatagi virág
Nincs olyan édes illat, mely jobban kínozna ennél

Édes sivatagi rózsa
Az Éden emléke kísért mindannyiunkat
Ez a sivatagi virág, ez a ritka illat
A zuhanás édes mámora
 

3. Nagy hazugság, kis világ
(Big Lie Small World)

Leültem és megírtam ezt a levelet
Hogy elmondjam neked, jobban érzem magam
Mióta elmentél s én szabad vagyok
És annyira boldog

Annyira kevés a szabad idõm most
Engem akarnak majdnem mindenütt
Sikeres vagyok mint Casanova
A barátaim mindig felugranak hozzám

Alá is írtam, mintha komolyan gondolnám
Egy csókkal lepecsételve küldtem el
A levelet, mely javított a kedvemen
Boldogságom a magányban

De hazafelé félúton megváltozott a hangulatom
És mikor megláttam magányos szobámat
A tükrön megakadt a szemem
Amikor leültem, sírni kezdtem

Nagy hazugság, kis világ
Nagy hazugság, kis világ

Fel kellett tartóztatnom a levelet,
Amelyben azt írtam, jobban vagyok
Rohantam, hogy elérjem a postás furgonját
De az éppen elment, ahogy szaladtam

Lekéstem a buszt, lekéstem a vonatot
Az esõben sétáltam végül
Egy nagy kutya üldözött az utcán
Nem akadt egy falat ennivalóm sem

Sajnáltam magamat
Bárcsak valaki más lehetnék
Bejártam az egész várost
Mert ki nem állhattam volna a szánalmadat

Nagy hazugság, kis világ
Nagy hazugság, kis világ

A hely ahol laksz, fényûzõnek látszik
És nyilvánvalóan magasabb a lakére
Mint a mi kis otthonos szobánknak
Ez a végzetes érzésem támadt

A tulaj azt mondja, házon kívül vagy
S, hogy az új barátod mindig nálad van
Késõre járt már
Ezért leültem és vártam

Itt van a postás a levelemmel
Jön a járdán, de jobban tenné
Ha odaadná nekem azt a dolgot
Majd én beszélek vele

A könyörgés nem segít
Azt hiszi õrült vagyok
És ki tûnik fel a színen
Mint az új barátod, Tiszta úr

Megütöttem a postást, megütöttem a szeretõdet
Megragadtam a levelet és fedezékbe vonultam
A rendõrök uzsonnaidõben érkeztek
Azt mondták, ki akarnak hallgatni

Csakis a sorsomat átkozhatom
A bíróval kell szembenéznem
Ezek aztán nem a legjobb napjaim
Szeretnék elrepülni

Nagy hazugság, kis világ
Nagy hazugság, kis világ
 

4. Miután az esõ lehullott
(After The Rain Has Fallen)

A palota õrei mind alszanak
A tüzeik felégetik az éjszakát
Esõ fenyeget a sötét láthatáron
S ami maradt mindössze, egy holdnegyednyi fény

Felmászik a sötétben
Fegyver nélkül, de meglepõdve
A legnagyobb tolvaj a magas Szaharában
Belép a szobába, ahol egy hercegnõ alszik

Az összes pénzed, a szép nyakéked
Ez az én munkám egy ilyen éjszakán
Közeleg a vihar a hegyek mögül
Messze tartok már, mire eljön a reggel

Miután az esõ lehullott
Miután a könnyek mosták szemeid
Meglátod, nem vettem el semmit, amit
A szerelem ne tudna pótolni egy szempillantás alatt

Olyan szelíd volt, akár az éjjeli szél
Mint szeretõ azelõtt még sohasem
És a gyûrûk, melyeket menyasszonyként viselt
Lecsúsztak ujjairól s leestek a földre

Vigyél magaddal, vigyél magaddal
Mielõtt még magányos éltem véget ér
Oda lettem ígérve másnak
Egy férfinak, akit még sohasem láttam

Miután az esõ lehullott
Miután a könnyek mosták szemeid
Meglátod, nem vettem el semmit, amit
A szerelem ne tudna pótolni egy szempillantás alatt
Miután a mennydörgés megszólalt, és
Miután a villámcsapás lesújtott
Miután az álom megszakadt,
Mindig lesz szerelem a világon

Azt mondta, vigyél el egy másik életbe
Vigyél el, hogy egy kalóz felesége legyek
Vigyél oda, ahol fúj a szél
Vigyél oda, ahol vörösbor folyik
Vigyél a veszélybe
Vigyél a bûnös életbe
Vigyél el a csillagokig
Vigyél el a Holdra, amíg még van idõnk

Miután az esõ lehullott
Miután a könnyek mosták szemeid
Meglátod, nem vettem el semmit, amit
A szerelem ne tudna pótolni egy szempillantás alatt
Miután a mennydörgés megszólalt, és
Miután a villámcsapás lesújtott
Miután az álom megszakadt,
Mindig lesz szerelem a világon
 

5. A tökéletes szerelem... elromlott
(Perfect Love... Gone Wrong)

Egy kérdés mardossa a lelkemet már egy jó ideje
Nem fogom csóválni a farkamat minden ok nélkül
Egy bûnténynek kell történnie

Ez a kutyaól nem volt a helyem soha
Nem örökös vesztesnek vagy második legjobbnak vagyok törzskönyvezve
Olyan boldog voltam, csakis mi ketten
Amíg ez a falkavezér kan
Fel nem bukkant egy januári leértékelésen

Nem fog szeretni téged
Mint amennyire én szeretlek
Nem telik bele sok, s ez a kiskutya elkóborol
És mi az, amit a legjobban szeretek ebben a pasasban?.........
Az, hogy õ a kedvenc lámpaoszlopom
Hulljon a férgese

Tudom nehéz, de meg kell változnod, te is láthatod
Sokáig elkerülte figyelmemet a legfontosabb, hidd el nekem
Észrevettem, hogy szenvedsz, de ez majd alábbhagy
Mert inkább egy férfira van szükségem, mint egy kutyára
Hagyd abba a morgást, döntöttem, ennyi az egész
Ne aggódj annyit, a viselkedéseddel eltaszítod magadat tõlem
Meg kell értened, mivel azt mondod, annyira szeretsz
Mostantól hárman vagyunk, õ, te és én

Elég zavaros egy történet ez
Elmondanám nektek, ha tudnám, hogy csak hazugság?
De amikor nincs otthon a macska, cincognak az egerek
Nem kavarnám a dolgokat
De valami itt bûzlik nekem

Vonítok egész éjjel és alszom egész nap
Több kell nekem egy süteménynél baby, hogy elmúljon a rosszkedvem
Elég hosszú a pórázam
Majdnem felköthetném magam
Kutyának való élet szeretni téged, baby
De te valaki mást szeretsz
A kosaramat meg arrébb tette
Szeretném már belerakni õt egy urnába
A legjobb nyakörvemet fogom felvenni a temetésére

A kétszínûségednek véget szeretnék vetni
Az jár a fejemben, hogy ma elvigyelek téged innen
Már nem bírom tovább, te csak egy kutya vagy, ez ostobaság
Mégis, a helyzet teljesen világos számomra
Egyszerû, szeretem õt és ez tény, aggódom az önzõséged miatt
Azután, hogy annyi éjszakát töltöttünk mi kettesben
Egyszer minden véget ér, s számodra ez jelenti a játék végét
Mert hamarosan csakis õ marad és én, õ és én.

Megtaláltam ezt a tökéletes életet
És a tökéletes szerelem annyira erõs
Így nem is lehet annál rosszabb
Mint amikor egy tökéletes szerelem elromlik

Azt mondtad, nem csak a karácsonyi játékszered vagyok
Mindig is a te fiúd voltam
Hûséges társad leszek
S követlek téged tûzön-vízen át
Nincs szükségünk senki másra
És nem kell nekünk õ sem
 

6. Holnap majd meglátjuk
(Tomorrow We'll See)

Az utcák vizesek
A fények már
Feltûnõ csillogást árasztanak a helyre
A szoknyám túl rövid
Feszes ruhámon felszaladt a szem
Ezek az új sarkak megölnek engem

A második doboz cigarettám
Ez egy lassú éjszaka, de van még idõ
Itt jön John a másik életébõl
Talán a feleségéhez igyekszik éppen
De lelassít, szemügyre vesz
Úgy tudok olvasni bennük, akár a könyvekben
És már fél tizenegy van
De visszajönnek még

Fényszórók tûnnek fel az esõs utcán
Megtorpanok, megnézem, hogy nem csak a hõség az
Kacsintok, mosolygok, a kezemmel integetek
Megáll s úgy tûnik érti már
Egy kis tranzakciót kell bonyolítanunk
Elmondom, hogy megszakad a szívem
Ha nem lesz gáláns férfi
Majd beszállok a furgonjába

Úgy tartják, hogy az elsõ a legnehezebb
És utána már csak felfogás kérdése
Nekik pénzük van, nekem meg idõm
Csinos vagyok, ez az egyetlen bûnöm
Azt kérded, milyen jövõt látok
Azt válaszolom, ez csakis tõlem függ
Nincs szükségem bocsánatra
Csupán a kenyeremet keresem

Ne ítélj el
Lehetnél a helyemben egy másik életben
Más körülmények között
Ne ítélj el
Még egy éjszaka, amikor meg kell ragadnom az alkalmat
És holnap majd meglátjuk

Az egyik barátom, kit halálra sebeztek
Ruhája vörös színnel lett szennyezett
Nincs hozzátartozó, nincs állandó lakhely
Egy újabb áldozat az úton
A rendõrség szállíttatta el
De valaki már átvette a helyét másnap
Otthon volt hálaadás napjára
Csak nem az élõk sorában

Ne ítélj el
Lehetnél a helyemben egy másik életben
Más körülmények között
Ne ítélj el
Még egy éjszaka, amikor meg kell ragadnom az alkalmat

És nem, az nincs a terveimben, hogy
Valaki is gondoskodna egy olyanról, amilyen én vagyok

Az utcákon sétálok pénzért
Ez a szerelem üzletága, 'hé édesem'
Gyerünk, ne hagyj magamra, ne hagyj szomorkodni
Ez lesz a legédesebb öt perc, amiben valaha is részed volt

Ne ítélj el
Lehetnél a helyemben egy másik életben
Más körülmények között
Ne ítélj el
Még egy éjszaka, amikor meg kell ragadnom az alkalmat
És holnap majd meglátjuk
 

7. A játék vége
(End Of The Game)

A róka csak futott
És sarokba szorítottuk a vadat
Körbekerítjük majd
A nap végéig

Üldöztük tüskebokrokon át
Üldöztük mezõkön át
Üldözhetnénk örökké
De a róka nem adja fel

S látták néhányan az árnyékát
Fenn a dombtetõn
Minden kopót eltérített
A gyilkolástól

Egy nap majd elérünk egy nagy óceánhoz
Egy halovány délután végén
És lehajtjuk fejünket, mintha csak aludnánk
A Hold útjától vezérelve

Szaladtunk az erdõn keresztül
És szaladtunk patakokon át
És szaladtunk a pusztán át
Bár álmunkban szaladtunk

S te a szeretõm voltál
És én voltam a fiúd
Úgy rohantunk akár a folyó
Mi mást is tudhattunk errõl

Egy nap majd elérünk egy nagy óceánhoz
Egy halovány délután végén

A kutyák mind vonítanak
És a lovak elkéstek
Az összes vadász hajtatott
A játék végéig

Egy folyó volt szerelmünk
Egy vad hegyi patak
Morajló szenvedélyben
Az álom szélén

És üldöztek minket tüskebokrokon át
És üldöztek minket mezõkön át
Üldözhetnének minket örökké
De a szívünk nem adja meg magát

És a róka csak futott
A nap végén
Kész vagyok választ adni
Kész vagyok fizetni ezért

És ez a folyó csak rohan
S az idõ eljõ hamar
Elvisz a nagy óceánhoz
A Hold útja révén
 

8. Töltsd fel
(Fill Her Up)

Mobil benzinkút, ahol állok
Ezzel az öreg töltõpisztollyal a kezemben
A fõnököm nem szeret, olyan feje van mint egy menyétnek
A kezem zsíros és gázolaj szagú

Itt jön egy nagymenõ a városból
V8-as motor, nagyon szépen jár
'Töltsd fel fiam, ólommentessel
Teli tankra lesz szükségem oda, ahová tartok'

Az elsõ ülésen egy csinos kis vörös
'Vegasba megyünk, összeházasodunk'
'Na, töltsd fel fiam, ne bámulj
Ez egy valódi gyémánt, amit visel'

Elviszem a kedvesemet egy szép napon
Feltöltöm és elindulunk nyugatnak
Találok majd némi pénzt is rendesen

Látom azokat a hátsó lámpákat nyugat felé tartani
Nincs pénzem, amit befektethetnék
Nincsenek kilátásaim, nincs iskolám
Szerencsés voltam, hogy megkaptam a munkát ennél a kútnál

Ott az a régi pénzes doboz a felsõ polcon
A fõnök alszik, kiszolgálom magamat
Tekintsük úgy, mintha csak kölcsön venném
Késõbb majd lerendezem telefonon

Felcsípem a barátnõmet ma éjjel
Feltöltöm és elindulunk nyugatnak
Megmutatom neki a tündöklõ fényeket
Azt mondjuk majd, hogy jól éltünk, mielõtt hazajöttünk

És ahogyan mentem visszafelé az erdõn keresztül
Az esti nap gyönyörûen ereszkedett le a fenyõfákon
Olyan volt, mintha a mennyország tisztására sétáltam volna be
S szólt a zene
A kezemben megfagyott a pénz
És egy hang valahol megszólalt
'Miért akarod eltenni ezt a lopott holmit
És milyen igazi boldogságot hozhatna neked?'

Fel fogod tölteni õt szomorúsággal
Fel fogod tölteni õt szégyennel
Fel fogod tölteni õt bánattal
Mielõtt még a nevedet megtudná
Fel fogod tölteni õt haraggal
Fel fogod tölteni õt vádaskodással
Holnap nélkül fogtok élni
Fel fogod tölteni õt fájdalommal
Fel fogod tölteni õt sötétséggel
Fel fogod tölteni õt éjszakával
Fel kell töltened õt Jézussal
Fel kell töltened õt fénnyel

Fel kell töltened õt bátorsággal
Fel kell töltened õt bájjal
Fel kell töltened õt a mennyországgal
Szembe kell nézned hátralévõ életeddel

Fel kell töltened õt a helyes irányba
Fel kell töltened õt törõdéssel
Fel kell töltened õt kisbabákkal
Fel kell töltened õt és megesküdnöd
Örökké szeretni fogod azt a lányt
Fel kell töltened õt egy életre
Szeretõ férj lesz belõled
õ lesz a te szeretõ feleséged
Fel kell töltened õt örömmel
Fel kell töltened õt vidámsággal
Fel kell töltened õt szeretettel
Fel kell töltened õt szerelemmel
 

9. Kísértettörténet
(Ghost Story)

Figyelem a nyugati eget
A nap lefelé ereszkedik
A vadludak délre repülnek
Ez elgondolkodtat engem

Nem hiányoztál nagyon
Nem is szenvedtem
Amibe nem haltam bele
Csak erõsebbé tett

Érzem a tél közeledtét
A jeges izmokat,
Most a tûz fényénél
A per tovább folytatódik

Egy újabb éjszaka a bíróságon
Ugyanaz a régi tárgyalás
Ugyanazok a régi kérdések
Ugyanaz a tagadás

Az árnyékok körülvesznek
Akárcsak az esküdtek
A választ keresem
A tûz parázsában

Miért hiányoztam akkor
Egész decemberben?
A válaszom a szokásos,
Nem emlékszem

Egy újabb tél jön el
Jeges ujjai belehatolnak
A csontjaimba
Ezek az emlékek sohasem alszanak
És minden nézeteltérés
Egy kölcsönvett köpönyeg volt
Megtartottuk a távolságot
Miért következne ebbõl, hogy
Szeretnem kellett volna téged?

Milyen erõ az, mely összeköti a csillagokat?
Egy álarcot hordtam, hogy elrejtsem sebhelyeim
Milyen hatalom az, amely húzza az árapályt?
Sohasem találtam egy helyet, ahol elbújhattam volna

Mi mozgatja a Földet a Nap körül?
Mit is tehetnék, mint elfutni és futni és futni?
Félve a szeretettõl, félve a kudarctól
Egy árboc vitorlás nélkül

A Hold alakja mint egy köröm
S lassan ereszkedik
Egy újabb nap kezdõdik
És most már úgy gondolom

Hogy ez a közömbösség
Az én kitalációm volt
Mikor bármit is tettem
Felkeletette az érdeklõdésedet

Te voltál az irányadó csillagom
Te voltál a mérték
Te voltál egy kalóz térképe
Az elásott kincshez

Ha mindez így igaz
Az utolsó dolog, amire számítok
Hogy a bíróság elfogadja az indítványomat
Itt az idõ, hogy bevalljam
Szeretnem kellett volna téged
Szeretnem kellett volna téged
 

10. Vadonatúj nap
(Brand New Day)

Hányan vannak itt közületek
Akiket megsebzett valamilyen szerelem?
És hányszor esküdtetek meg rá
Hogy nem szerettek soha többé?
Mennyi magányos, álmatlan éjszaka?
Mennyi hazugság, mennyi harc?
És miért szeretnéd
Ismét kitenni magadat mindennek?

A szerelem fáj, hallom szavaitok
A szerelemnek könyörtelen és kegyetlen módja van arra,
Hogy visszafizesse minden hited, ami valaha is benned élt
Hogyan lehet az, hogy amire a legnagyobb szükséged van
Olyan érzéssel tölt el, mintha csak egy szellem volnál?
Soha nem akarsz olyan szomorú és elveszett lenni megint

Egy nap majd belenézel
Esõs idõben egy réges-régi könyvbe
S meglátsz róla egy fényképet, amint rád mosolyog
Mikor még együtt voltatok
Sétálhatsz lenn az utcán
És mivel találkozol véletlenül,
Mint ugyanazzal a régi mosollyal, mely a fejedben járt egész nap?

Miért nem állítjuk az órát nullára, édesem
Eladom a részvényeket és elköltjük az összes pénzt
Elkezdünk egy vadonatúj napot
Állítsuk vissza az órát teljesen
Vajon visszafogad-e majd engem
Vadonatúj módon gondolkozom

Állítsd az órát nullára, nõvérem
Sohasem fogod megtudni, mennyire hiányzott nekem
Elkezdek egy vadonatúj napot
Állítsd az órát nullára, fõnök
Széles a folyó, majd mi átússzuk
Elkezdünk egy vadonatúj napot

Veled is megtörténhet,
Ahogyan megtörtént velem is,
Egyszerûen nincs ellene védettség
Nincs biztosíték.
Azt mondom, a szerelem olyan hatalom, hogyha benne találnád magadat
Szükséged lesz némi gondolkodási idõre
Válaszolod, baby várj egy percet, várj egy percet
Várj egy percet, várj egy percet
Várj egy percet, várj egy percet

Állítsd az órát nullára, édesem
Eladom a részvényeket és elköltjük az összes pénzt
Elkezdünk egy vadonatúj napot
Állítsd az órát nullára, hékás
Könyörgöm neki, fogadjon vissza engem
Vadonatúj módon gondolkozom

Állítsd az órát nullára, fõnök
Széles a folyó, majd mi átússzuk
Elkezdõdik egy vadonatúj nap
Állítsd az órát nullára, haver
Nem akarok régimódi lenni
Elkezdünk egy vadonatúj napot

Én vagyok a ritmus a dallamodban
Én vagyok a Nap és te a Hold
Én vagyok a denevér és te a barlang
Te vagy a tengerpart és én a hullám
Én vagyok az eke és te a föld
Te vagy a kesztyû és én a kéz
Én vagyok a vonat és te az állomás
Én vagyok a nemzeted zászlórúdja

Én vagyok a jelen a jövõdhöz
Te vagy a seb és én a varrat
Te vagy a mágnes a pólusomhoz
Én vagyok az ördög a lelkedben
Te vagy az iskolás és én a tanár
Te vagy a templom és én a prédikátor
Te vagy a virág és én az esõ
Te vagy az alagút és én a vonat

Álljon fel az összes szerelmes a Földön
Álljatok fel, és legyen megszámlálva minden fiú és minden lány
Álljon fel az összes szerelmes a Földön
Elkezdünk egy vadonatúj napot

Te vagy a termése a vetésemnek
Te vagy az összegzése az egyenletemnek
Én vagyok a válasz a kérdésedre
Hogyha megfogadod a tanácsomat
Meg tudjuk fordítani ezt a hajót
És felfelé mehetünk, lefelé helyett
Te vagy a serpenyõ és én a nyél
Te vagy a láng és én a gyertya

Álljon fel az összes szerelmes a Földön
Álljatok fel, és legyen megszámlálva minden fiú és minden lány
Álljon fel az összes szerelmes a Földön
Elkezdünk egy vadonatúj napot
 

(c) 1999 Hungarian translations by Gergely Nagy


A bejegyzés trackback címe:

https://sting.blog.hu/api/trackback/id/tr19745292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


Sting.hu ...brand new site - magyar Sting rajongói oldal

A Sting.hu nincs semmilyen hivatalos kapcsolatban Stinggel, lemezkiadójával, vagy menedzsmentjével. Az oldalon található cikkek, írások, képek, termék- és cégelnevezések tulajdonosaik szerzői- és védjegyoltalma alá eshetnek.

A hozzászólások a szerzõk tulajdonai, minden más tartalom:
(c) 1999 - 2010. - Attis

süti beállítások módosítása