FŐOLDAL | HÍREK | KIADVÁNYOK | KONCERT | EXKLUZÍV | DALSZÖVEG | GALÉRIA | VIDEÓK | ZENELEJÁTSZÓ | VENDÉGKÖNYV | MSL-FANKLUB

Sting: ...Mindez idõ alatt
(...All This Time - 2001)
Fordította: Nagy Gergely

  1. Törékeny (Fragile)
  2. Ezer év (A Thousand Years)
  3. A tökéletes szerelem... elromlott (Perfect Love... Gone Wrong)
  4. Mindez idõ alatt (All This Time)
  5. Hét nap (Seven Days)
  6. A tél kopói (The Hounds Of Winter)
  7. Megõrülök érted (Mad About You)
  8. Ne állj ilyen közel hozzám (Don't Stand So Close To Me)
  9. Amikor táncolunk (When We Dance)
  10. Dienda
  11. Roxanne
  12. Ha szeretsz valakit, szabadítsd fel (If You Love Somebody Set Them Free)
  13. Vadonatúj nap (Brand New Day)
  14. Az arany mezõk (Fields Of Gold)
  15. Hold a Bourbon Street felett (Moon Over Bourbon Street)
  16. A szívem alakja (Shape Of My Heart)
  17. Ha valaha is elveszíteném a hitem benned (If I Ever Lose My Faith In You)
  18. Minden lélegzeted (Every Breath You Take)

1. Törékeny
(Fragile)

Ha folyik a vér, mikor a hús és az acél eggyé lesz
Felszárad majd a lenyugvó Nap színében
A holnapi esõ elmossa a szennyes foltokat
De emlékezetünkben valami mindig megmarad

Egyre csak egyre, hullik az esõ
Egyre csak egyre, hullik az esõ

Talán e végsõ tettet arra szánták
Hogy lezárjon egy emberöltõnyi vitát
Mivel semmi sem származik az erõszakból
És soha nem is fog
Mindazok, kik egy haragos csillag alatt születtünk
Nehogy elfelejtsük, milyen törékenyek vagyunk

Egyre csak egyre, hullik az esõ
Mint könnyek egy csillagból. Mint könnyek egy csillagból
Egyre csak egyre, az esõ elmondja
Mennyire törékenyek vagyunk. Mennyire törékenyek vagyunk

Ha folyik a vér, mikor a hús és az acél eggyé lesz
Felszárad majd a lenyugvó Nap színében
A holnapi esõ elmossa a szennyes foltokat
De emlékezetünkben valami mindig megmarad

Egyre csak egyre, hullik az esõ
Mint könnyek egy csillagból. Mint könnyek egy csillagból
Egyre csak egyre, az esõ elmondja
Mennyire törékenyek vagyunk. Mennyire törékenyek vagyunk

Egyre csak egyre, hullik az esõ...
 

2. Ezer év
(A Thousand Years)

Írta: Sting és Kipper

Ezer év, ezernél is több
Ezer alkalom, millió ajtó az örökkévalósághoz
Lehet, hogy ezer életet éltem, ezerszer
Egy végtelen kanyargó lépcsõ vezet
A lelkek tornyába
Ha újabb ezer évet, ezer háborút ér,
Hogy a tornyok megszámlálhatatlan emelettel emelkedjenek az ûrbe
Hullajthatnék még millió könnyet, millió lélegzetet,
Millió nevet, de csakis egyetlen igazsággal szembesülhetek

Millió út, millió félelem
Millió nap, tízmillió év bizonytalanság
Mondhatnék millió hazugságot, millió dalt,
Millió jó, millió rossz áll az idõ mérlegén
De hogyha lenne egyetlen igazság, egyetlen fény
Egyetlen gondolat, egyetlen érintése a bájnak
Követve ezt az egyetlen pontot, ezt az egyetlen lángot,
Ezt az egyetlen kísértõ emléket arcodról

Még mindig szeretlek
Még mindig kívánlak
A titkok ezerszer felfedik önmagukat
Mint galaxisok a fejemben
A rejtélyek folyton megoldják önmagukat
Az örökkévalóság mindig kimondatlan
Amíg szeretsz engem
 

3. A tökéletes szerelem... elromlott
(Perfect Love... Gone Wrong)

Egy kérdés mardossa a lelkemet már egy jó ideje
Nem fogom csóválni a farkamat minden ok nélkül
Egy bûnténynek kellett történnie

Ez a kutyaól nem volt a helyem soha
Nem örökös vesztesnek vagy második legjobbnak vagyok törzskönyvezve
Olyan boldogok voltunk, csakis mi ketten
Amíg ez a falkavezér kan
Fel nem bukkant egy januári leértékelésen

Nem fog szeretni téged
Mint amennyire én szeretlek
Nem telik bele sok, s ez a kiskutya elkóborol
És mi az, amit a legjobban szeretek ebben a pasasban?
Az, hogy õ a kedvenc lámpaoszlopom
Hulljon a férgese

Megtaláltam ezt a tökéletes életet
És a tökéletes szerelem annyira erõs
Így nem is lehet annál rosszabb
Mint amikor egy tökéletes szerelem elromlik

Megtaláltam ezt a tökéletes életet
És a tökéletes szerelem annyira erõs
Így nem is lehet annál rosszabb
Mint amikor egy tökéletes szerelem elromlik
Megtaláltam

A rejtélyek folyton megoldják önmagukat
Az örökkévalóság mindig kimondatlan
Amíg szeretsz engem...
 

4. Mindez idő alatt
(All This Time)

Átnéztem ma
A folyó túlsó partjára,
Láttam egy várost a ködben és egy öreg templomtornyot
Ahol a sirályok játszanak.
Láttam a szomorú igáslovakat hazafelé vonulni
A nátriumos fényben
Láttam két lelkészt a kompon
Októberi vadludakat egy hideg téli éjszakán

Mindez idõ alatt, hömpölygött a folyó
Végtelenül a tengerbe

A két pap eljött a házunkhoz ma éjjel
Egy fiatal, egy öreg, imádkozni a haldoklóért
Hogy feladják az utolsó kenetet,
Az egyik tanul, a másik tanít,
Amerrõl a hideg szél fúj
Sürögve-forogva, paphoz illõ feketében
Akárcsak egy tömeggyilkos

Mindez idõ alatt, hömpölygött a folyó
Végtelenül a tengerbe

Ha megtalálnám utamat, vinnék a folyóról egy csónakot
És eltemetném az öregembert,
Eltemetném a tengerbe

Áldottak a szegények, mert õk öröklik a földet
Jobb szegénynek lenni mint kövérnek egy tû fokában
S ahogy e szavak elhangzottak, esküszöm hallottam
Az öregembert nevetni,
'Mire jó egy elhasznált világ, és hogyan
Érné meg nekünk'

Mindez idõ alatt, hömpölygött a folyó
Végtelenül, mint egy csendes könnycsepp
Mindez idõ alatt, hömpölygött a folyó
Atyám, ha Jézus létezik,
Az hogy lehet, hogy sohasem élt itt.

A tanárok elmondták, a rómaiak építették ezt a helyet
Építettek egy falat és egy templomot, a birodalom határán egy
Helyõrségi várost,
Éltek és meghaltak, imádkoztak isteneikhez
De a kõistenek nem adtak ki hangot
És birodalmuk széthullott, s az egész ottmaradt míg
A kövekre a munkások rátaláltak

Mindez idõ alatt, hömpölygött a folyó
Végtelenül a tengerbe

Ha megtalálnám utamat, vinnék a folyóról egy csónakot
Gyülekezetekben megbolondulnak az emberek
De csak külön lesznek jobban
Egyenként

Gyülekezetekben megbolondulnak az emberek
De csak külön lesznek jobban
Egyenként...

Mindez idõ alatt
 

5. Hét nap
(Seven Days)

"Hét nap" csupán ennyit írt
Egyfajta ultimátum ez
Amit adott nekem, amit adott nekem
Mikor már azt gondoltam, tiszta a levegõ
Úgy látszik, egy újabb kérõ jelentkezett
Hogy kihívjon engem, jaj nekem
Bár utálok dönteni
Az esélyem csak rohamosan csökken
Nos, meglátjuk
Nem hiszem, hogy blöffölne
Tényleg meg kell szereznem õt
A helyzet egyszerû
Õ vagy én

Hétfõ, várhatnék keddig
Ha rászánom magam
A szerda jó lehet, a csütörtök jár a fejemben
Péntek adj idõt, a szombat még várhat
De vasárnap már túl késõ

Tény, hogy több mint két méter
Ez másban talán félelmet ébreszthet
De nem bennem, a Hatalmas Bolhában
Vajon egér vagyok vagy ember
Cincogott a tükör, s én elfutottam
Meg fog enni uzsonnára
De mit zavar ez engem
A riválisom egy neander-völgyi, ez elgondolkodtat
Talán innom kéne valamit
Az IQ itt nem kérdés
Nem fogunk szókirakóst játszani a kegyeiért, úgy érzem
Kell ez a sör

Hétfõ, várhatnék keddig
Ha rászánom magam
A szerda jó lehet, a csütörtök jár a fejemben
Péntek adj idõt, a szombat még várhat
De vasárnap már túl késõ

A hét nap hamar elmegy
A dolog változatlan, szeretem õt
Hét nap és oly sok lehetõség
De nem futhatok el, nem futhatok el

Hétfõ, várhatnék keddig
Ha rászánom magam
A szerda jó lehet, a csütörtök jár a fejemben
Péntek adj idõt, a szombat még várhat
De vasárnap már túl késõ...

El kell-e mesélnem a történetet
Arról az ezer esõs napról, mióta elõször találkoztunk
Itt egy elég nagy esernyõ
De mindig én vagyok végül az, aki megázik
 

6. A Tél Kopói
(The Hounds Of Winter)

Zuhanó Merkúr
Felkelek az ágyamból
Összegyûjtöm gondolataimat
Meg kell támasztanom a fejem
Úgy tûnik elment
S én valahogy padlóra kerültem
A Tél Kopói
Vonítanak a szélben

Sétálok egész nap
A kabát a fülemen
A társamat keresem
Meg kell, hogy szárítsam a könnyeim
Úgy látszik elment
Túl hamar itthagyott
Olyan komor vagyok, mint a december
És oly hideg, akár az ember a Holdon

Még mindig látom az arcát
Oly gyönyörû mint a napvilág
Könnyû így visszagondolni õrá
Emlékezni szerelmemre
Pusztán amit hallok, ez a magányos hang
A Tél Kopói
Meggyötörnek engem

Nem tudok tüzet rakni
Úgy ahogyan õ tudott
Minden napomon
Száraz fáért kutatok
Bedeszkázok minden ablakot és bezárom a bejárati ajtót
Nem tudom elhinni, hogy már nem lesz itt többé

Még mindig látom az arcát
Oly gyönyörû mint a napvilág
Könnyû így visszagondolni õrá
Emlékezni szerelmemre
Pusztán amit hallok, ez a magányos hang
A Tél Kopói
Meggyötörnek engem

Egy évszak öröm
Egy évszak bánat
Ahová ment
Oda biztosan, biztosan követni fogom
Derûsebbé tette a nappalt
Felhevítette a leghidegebb éjt
A Tél Kopói
Szem elõtt tartanak

Még mindig látom az arcát
Oly gyönyörû mint a napvilág
Könnyû így visszagondolni õrá
Emlékezni szerelmemre
Pusztán amit hallok, ez a magányos, magányos hang
A Tél Kopói
Meggyötörnek engem
 

7. Megőrülök érted
(Mad About You)

Egy kõhajításnyira Jeruzsálemtõl
A holdfényben sétáltam egy magányos mérföldnyit
És bár millió csillag ragyogott
A szívem elveszett egy távoli bolygón
Ez kering az áprilisi Hold körül
A szomorúság pályáján kavarogva
Elvesztem nélküled. Elvesztem nélküled
Bár egész királyságom homokká válik
S belehull a tengerbe
Megõrülök érted. Megõrülök érted

És a sötét, elhagyatott völgyekbõl
Hallottam a bánat õsi dallamait
De minden lépésnél rád gondoltam
Minden lábnyom csak te vagy
S minden csillag egy homokszem
Maradványai egy kiszáradt óceánnak
Mondd, még mennyi ideig? Mennyi ideig?

Úgy mesélik, van egy város a sivatagban
Egy vén király hiúsága
De a város romokban fekszik
Hol süvít a szél s vijjognak a keselyûk
Ezek az ember munkái
Nagyravágyásunk netovábbja
Börtönné válna az életem
Ha más felesége lennél
Porrá zúzva minden börtönöm
Ellenségeim szabadon távoznak
Megõrülök érted. Megõrülök érted

Életemben még sohasem
Éreztem ennyire egyedül magam, mint most
Bár hatalmat érdemlek, akármerre tekintek
Számomra ez semmit sem jelent
Nincsen gyõzelem
Egész történelmünkben, szerelem nélkül

Egy kõhajításnyira Jeruzsálemtõl
A holdfényben sétáltam egy magányos mérföldnyit
És bár millió csillag ragyogott
A szívem elveszett egy távoli bolygón
Ez kering az áprilisi Hold körül
A szomorúság pályáján kavarogva
Elvesztem nélküled. Elvesztem nélküled

S bár nálad a kulcs a pusztításhoz
Mindahhoz, amit látok
Porrá zúzva minden börtönöm,
Ellenségeim szabadon távoznak
Bár egész királyságom homokká válik
S belehull a tengerbe
Megõrülök érted. Megõrülök érted
Megõrülök érted. Megõrülök érted
 

8. Ne állj ilyen közel hozzám
(Don't Stand So Close To Me)

A fiatal tanár, az alanya az iskolás lányok álmainak
Engem akar mindhiába, tudom mit akar tenni
Egész teste vágyakozik
Ez a lány egy nyitott könyv
Könyvjelzõ, túl közel már
Ez a lány fele annyi idõs

Ne állj ilyen közel hozzám
Ne állj ilyen közel hozzám

A barátai túl féltékenyek
Tudod, hogy hogyan járnak a rossz lányok
Nem mindig egyszerû
A tanár kedvencének lenni
Kísértés, frusztráció, oly rossz, hogy megríkatja õt
Esõs buszmegálló, õ várakozik
A kocsija meleg és száraz

Ne állj, ne állj ilyen, ne állj ilyen közel hozzám
Ne állj, ne állj ilyen, ne állj ilyen közel hozzám

Ne állj, ne állj ilyen, ne állj ilyen közel hozzám
Ne állj, ne állj ilyen, ne állj ilyen közel hozzám
 

9. Amikor táncolunk
(When We Dance)

Ha õ úgy szeretne téged
Mint ahogyan én szeretlek
Szégyenemben elbujdosnék
Elköltöznék a városból, megváltoztatnám a nevem
Amikor téged figyel
Amikor eljön, hogy megvásárolja a lelked
Ujjaidon az õ gyémántgyûrûivel
Mintha birtokolná a madarat, mely neki énekel

Amikor táncolunk, az angyalok elszaladnak és elrejtik szárnyaikat

A pap elmondta, hogy
Lelki üdvösségem az angyalok mérlegében van
S a szenvedély kerekei alatt
Megtartom hitemet a magam módján

Amikor táncolunk, az angyalok elszaladnak és elrejtik szárnyaikat
Amikor táncolunk, az angyalok elszaladnak és elrejtik szárnyaikat
Amikor táncolunk, az angyalok elszaladnak és elrejtik szárnyaikat

Ha le tudnám dönteni ezeket a falakat, s elkiáltanám nevemet a mennyország kapujában
Ezekkel a kezekkel rombolnám le a hit sötét gépezeteit
A katedrálisok leomlanának
A menny nem lenne többé a fejünk felett
A pokol tüze egy távoli ígéret, mindig azt mondogatnám
Még mindig szeretlek...

Nem fog úgy szeretni téged
Mint ahogyan én szeretlek
Nem fog így gondoskodni rólad
Megvetõen bánik majd veled
Gyere és élj velem
Lesznek saját gyermekeink
Jobban foglak szeretni mint az életet
Ha feleségül jössz hozzám

Amikor táncolunk, az angyalok elszaladnak és elrejtik szárnyaikat
Amikor táncolunk, az angyalok elszaladnak és elrejtik szárnyaikat
Amikor táncolunk, az angyalok elszaladnak és elrejtik szárnyaikat
Amikor táncolunk

Volt egy álmom az elmúlt éjjel
Azt álmodtam, hogy mellettem voltál
Velem sétáltál, baby
A szívem megtelt büszkeséggel
Volt egy álmom az elmúlt éjjel...

Találok egy helyet, ahol élhetünk
Megadom neked mindazt, amit csak adhatok
Jobban foglak szeretni mint az életet
Ha feleségül jössz hozzám
Szeretni foglak éjjel és nappal
Mindent megpróbálok majd
Találok egy helyet, ahol élhetünk
Megadom neked mindazt, amit csak adhatok
 

10. Dienda
Írta: Kenny Kirkland és Sting

Hogyan múlik el az õsz
Egyetlen nap alatt
Amint a levelek arannyá változtak
Egy hang vonzott magával
Melyet a szél hozott ide
Egy nyitott ablakból
És óóó, akár egy ének
Vagy egy szomorú dallam
Még sokáig lõdörög, miután véget ért
És a harmónia cseng
A tavasz ígéretével
Egy brooklyni utcán

Hogyan múlik el az õsz
Egyetlen nap alatt
Amint a fák arannyá változtak
Ez a hang vonzott magával
Melyet néhány ujj talált meg
De most úgy tûnik, túl sokáig marad a tél
S akár egy ének
Vagy egy szomorú dallam
Még sokáig lõdörög, miután elmúlt
Bár az ablak csukva
És a kérdések nyitva
Egy brooklyni utcán

S akár egy ének
Vagy egy édes dallam
Még sokáig lõdörög, miután elmúlt
Csengjen a harmónia
A tavasz ígéretével
Azon a brooklyni utcán
Brooklyni utcán
 

11. Roxanne

Roxanne
Nem kell kitenned a piros lámpát
Azoknak az idõknek már vége
Nem kell eladnod a tested az éjszakának

Roxanne
Nem kell felvenned azt a ruhát ma éjjel
Pénzért sétálsz az utcán
Téged nem érdekel, ez jó-e vagy rossz

Roxanne
Nem kell kitenned a piros lámpát
Roxanne
Nem kell kitenned a piros lámpát

Szeretlek, amióta csak ismerlek
Engem nem lehet lebeszélni rólad
El kell mondanom, hogy mit érzek
Nem osztozom rajtad egy másik fiúval

Tudod mennyire elszánt vagyok
Töröld le a sminkedet
Egyszer már elmondtam, nem mondom el többször
Ez egy rossz út

Roxanne
Nem kell kitenned a piros lámpát
Roxanne
Nem kell kitenned a piros lámpát

Szeretlek, amióta csak ismerlek
Engem nem lehet lebeszélni rólad
Egyszer már elmondtam, nem mondom el többször
Nem osztozom rajtad egy másik fiúval

Tudod mennyire elszánt vagyok
Töröld le a sminkedet
Egyszer már elmondtam, nem mondom el többször
Ez egy rossz út

Roxanne
Nem kell kitenned a piros lámpát
Roxanne
Nem kell felvenned azt a ruhát ma éjjel...
Roxanne
 

12. Ha szeretsz valakit, szabadítsd fel
(If You Love Somebody Set Them Free)

Ha szükséged van valakire, hívd a nevem
Ha akarsz valakit, tégy ugyanígy
Ha meg akarsz tartani valami értékeset
Be kell zárnod és eldobni a kulcsot
De hogyha a hatalmadba akarod keríteni
Ne is gondolj rám

Ha szeretsz valakit... szabadítsd fel

Ha egy tükröt akarsz, csak nézz a szemembe
Vagy egy bûnbakot, kit megvethetsz
Vagy egy foglyot a sötétben
Láncra verve, akit sohasem látsz
Vagy egy vadállatot arany kalitkában
Azzá akarnak válni néhányan

Ha szeretsz valakit... szabadítsd fel

Nem tudsz irányítani egy szabad szívet
Nem tudsz elszakadni attól, akit szeretsz
Örökérvényû az a hit, hogy nem tudunk élni
Nem tudunk itt élni és beérni kevesebbel
Annyi a gazdag és annyi a lélek
Mindent amit látunk, birtokolni akarjuk

Ha szükséged van valakire, hívd a nevem
Ha akarsz valakit, tégy, tégy, tégy ugyanígy
Ha meg akarsz tartani valami értékeset
Be kell zárnod és eldobni a kulcsot
De hogyha a hatalmadba akarod keríteni
Ne is, ne is, ne is gondolj rám

Ha szeretsz valakit... szabadítsd fel
 

13. Vadonatúj nap
(Brand New Day)

Hányan vannak itt közületek
Akiket megsebzett valamilyen szerelem?
És hányszor esküdtetek meg rá
Hogy nem szerettek soha többé?
Mennyi magányos, álmatlan éjszaka?
Mennyi hazugság, mennyi harc?
És miért szeretnéd
Ismét kitenni magadat mindennek?

A szerelem fáj, hallom szavaitok
A szerelemnek könyörtelen és kegyetlen módja van arra,
Hogy visszafizesse minden hited, ami valaha is benned élt
Hogyan lehet az, hogy amire a legnagyobb szükséged van
Olyan érzéssel tölt el, mintha csak egy szellem volnál?
Soha nem akarsz olyan szomorú és elveszett lenni megint

Egy nap majd belenézel
Esõs idõben egy réges-régi könyvbe
S meglátsz róla egy fényképet, amint rád mosolyog
Mikor még együtt voltatok
Sétálhatsz lenn az utcán
És mivel találkozol véletlenül,
Mint ugyanazzal a régi mosollyal, mely a fejedben járt egész nap?

Miért nem állítjuk az órát nullára, édesem
Eladom a részvényeket és elköltjük az összes pénzt
Elkezdünk egy vadonatúj napot
Állítsuk vissza az órát teljesen
Vajon visszafogad-e majd engem
Vadonatúj módon gondolkozom

Állítsd az órát nullára, nõvérem
Sohasem fogod megtudni, mennyire hiányzott nekem
Elkezdek egy vadonatúj napot
Állítsd az órát nullára, fõnök
Széles a folyó, majd mi átússzuk
Elkezdünk egy vadonatúj napot

Veled is megtörténhet,
Ahogyan megtörtént velem is,
Egyszerûen nincs ellene védettség
Nincs biztosíték.
Azt mondom, a szerelem olyan hatalom, hogyha benne találod magadat
Szükséged lesz némi gondolkodási idõre
Válaszolod, baby várj egy percet, várj egy percet
Várj egy percet, várj egy percet
Azt mondom, várj egy percet, várj egy percet

Állítsd az órát nullára, fõnök
Széles a folyó, majd mi átússzuk
Elkezdünk egy vadonatúj napot
Állítsd az órát nullára, hékás
Könyörgöm neki, fogadjon vissza engem
Vadonatúj módon gondolkozom

Állítsd az órát nullára, nõvérem
Sohasem fogod megtudni, mennyire hiányzott nekem
Elkezdek egy vadonatúj napot
Állítsd az órát nullára, haver
Nem akarok régimódi lenni
Elkezdünk egy vadonatúj napot

Én vagyok a ritmus a dallamodban
Én vagyok a Nap és te a Hold
Én vagyok a denevér és te a barlang
Te vagy a tengerpart és én a hullám
Én vagyok az eke és te a föld
Te vagy a kesztyû és én a kéz
Én vagyok a vonat és te az állomás
Én vagyok a nemzeted zászlórúdja

Állj fel... állj fel... állj fel...

Te vagy a termése a vetésemnek
Te vagy az összegzése az egyenletemnek
Én vagyok a válasz a kérdésedre
Hogyha megfogadod a tanácsomat
Meg tudjuk fordítani ezt a hajót
És felfelé mehetünk, lefelé helyett
Te vagy a serpenyõ és én a nyél
Te vagy a láng és én a gyertya

Álljon fel az összes szerelmes a Földön
Álljatok fel, és legyen megszámlálva minden fiú és minden lány
Álljon fel az összes szerelmes a Földön
Elkezdünk egy vadonatúj napot...

Állj fel... állj fel... állj fel...
 

14. Az arany mezők
(Fields Of Gold)

Emlékezni fogsz rám, mikor megmozdul a nyugati szél
Az árpaföld felett
Elfeleded majd a Napot a féltékeny égen
Ahogyan sétálunk az arany mezõkön

Így vitte magával szerelmét
Hogy egy ideig elmerengjenek
Az árpaföld felett
Úgy omlott karjaiba, ahogyan haja a vállára
Az arany mezõk között

Vajon velem maradsz, leszel-e a szeretõm
Az árpa között
Elfeledjük majd a Napot a féltékeny égen
Ahogyan fekszünk az arany mezõkön

Látod a nyugati szelet, mely úgy száll mint egy szeretõ
Az árpaföld felett
Érzed hogyan emelkedik teste, amikor megcsókolod száját
Az arany mezõk között

Sohasem tettem könnyelmû ígéreteket
S bár volt néhány, melyet megszegtem
De esküszöm, most már mindig csak
Sétálni fogunk az arany mezõkön
Sétálni fogunk az arany mezõkön

Sok esztendõ telt már el a nyári napok óta
Az árpa között
Látod szaladni a gyerekeket, ahogyan a Nap lemegy
Az arany mezõk között

Emlékezni fogsz rám, mikor megmozdul a nyugati szél
Az árpaföld felett
Elmondhatod a Napnak a féltékeny égen
Amikor sétáltunk az arany mezõkön
Amikor sétáltunk az arany mezõkön
Amikor sétáltunk az arany mezõkön
 

15. Hold a Bourbon Street felett
(Moon Over Bourbon Street)

A Hold a Bourbon Street felett van ma éjjel
Arcokat látok, amint elvonulnak a sápadt lámpafény alatt
Nincs más választásom, csak követni a jelet
A tiszta fényeket, az embereket, a Holdat és mindent
Imádkozom mindennap, hogy erõs legyek
Mivel tudom, rossz az amit teszek
Ó, soha nem fogod látni az árnyékom vagy hallani a lépteim
Amíg a Hold a Bourbon Street felett van

Sok évvel ezelõtt váltam azzá ami vagyok
Csapdába csalt ez az élet, mint egy ártatlan bárányt
Már soha nem mutathatom az arcomat délben
És sétálni csakis a holdfényben láthatsz
Kalapom karimája egy vadállat szemét rejti
Arcom akár egy bûnösé, de a kezeim mint egy papé
Ó, soha nem fogod látni az árnyékom vagy hallani a lépteim
Amíg a Hold a Bourbon Street felett van
 

16. A szívem alakja
(Shape Of My Heart)

Írta: Sting és Dominic Miller

Úgy kártyázik, hogy közben meditál
S akikkel játszik nem is gyanítják
Nem a pénzért teszi
Nem is azért, hogy tiszteljék
Azért kártyázik, hogy megtalálja a választ
A szerencse szent logikáját
A valószínûség titkolt törvényét
A számok táncot járnak

Tudom, hogy a pikk egy katona kardja
Tudom, hogy a treff háború fegyverei
Tudom, hogy a káró pénzt jelent
De a kõr nem a szívem alakja
A kõr nem a szívem alakja
A kõr nem a szívem alakja
 

17. Ha valaha is elveszíteném a hitemet benned
(If I Ever Lose My Faith In You)

Mondhatod, hogy elvesztettem a hitemet a tudományban és a haladásban
Mondhatod, hogy elvesztettem a hitem a szent Egyházban
Mondhatod, hogy elvesztettem az irányérzékemet
Elmondhatod mindezt, s még rosszabbat is, de

Ha valaha is elveszíteném a hitemet benned
Semmi sem maradna a számomra

Mondhatják néhányan, elveszett ember vagyok egy elveszett világban
Mondhatod, hogy elvesztettem a hitemet az emberekben a TV-n
Mondhatod, hogy elvesztettem a hitem a politikusokban
Mind vetélkedõ-mûsorvezetõknek tûnnek nekem

Ha valaha is elveszíteném a hitemet benned
Semmi sem maradna a számomra
Talán nyomtalanul vesztem el hazugságaikban
De minden alkalommal, amikor behúnyom a szemem a te arcodat látom

Sohasem láttam a tudomány csodáit
Hol az áldásból ne lett volna átok
Sohasem láttam még katonai megoldást
Mely nem végzõdött volna valahogy rosszabbul, de
Hadd mondjam elõször azt, hogy

Ha valaha is elveszíteném a hitemet benned
Semmi sem maradna a számomra...
 

18. Minden lélegzeted
(Every Breath You Take)

Minden lélegzet amit veszel
Minden mozdulat amit teszel
Minden bilincs amit széttörsz
Minden lépés amit megteszel
Figyelni foglak

Minden egyes nap
Minden szó amit kimondasz
Minden játszma amit játszol
Minden éjjel amikor maradsz
Figyelni foglak

Ó, hát nem látod, hogy
Hozzám tartozol
Hogy szegény szívem megfájdul
Minden egyes lépésednél

Minden mozdulat amit teszel
Minden eskü amit megszesz
Minden mosoly amit színlelsz
Minden kérés amit követelsz
Figyelni foglak

Mióta elmentél, nyom nélkül elveszítettelek
Éjjel, álmomban is csak a te arcod látom
Körülnézek, de nem tudlak pótolni téged
Hideget érzek és az ölelésedre vágyom
Sírok, baby, baby, kérlek

Ó, hát nem látod, hogy
Hozzám tartozol
Hogy szegény szívem megfájdul
Minden egyes lépésednél

Minden mozdulat amit teszel
Minden eskü amit megszegsz
Minden mosoly amit színlelsz
Minden kérés amit követelsz
Figyelni foglak

Minden mozdulat amit teszel
Minden lépés amit megteszel
Figyelni foglak
Figyelni foglak...

© 1996-2002 Hungarian translations by Gergely Nagy and Attila Máté

© 2001 Lyrics by Sting - Published by EMI Music Publishing Ltd. / Magnetic Publishing (PRS)


A bejegyzés trackback címe:

https://sting.blog.hu/api/trackback/id/tr48745300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


Sting.hu ...brand new site - magyar Sting rajongói oldal

A Sting.hu nincs semmilyen hivatalos kapcsolatban Stinggel, lemezkiadójával, vagy menedzsmentjével. Az oldalon található cikkek, írások, képek, termék- és cégelnevezések tulajdonosaik szerzői- és védjegyoltalma alá eshetnek.

A hozzászólások a szerzõk tulajdonai, minden más tartalom:
(c) 1999 - 2010. - Attis

süti beállítások módosítása